Zdrowe Ciało

Poznaj moc Pilatesu. Dlaczego jest treningiem absolutnie dla każdego?

 

A już na pewno dla kobiet w ciąży i po porodzie?

Dla sportowców,

Dla osób w trakcie rehabilitacji po urazach,

Dla tych młodych, w średnim i starszym wieku…

 

Ćwiczenia Pilates wpływają na całe ciało:

Wzmacniają je i wydłużają :

Ruchy z obciążeniem, jakim jest własne ciało wzmacniają mięśnie, ale nie rozbudowują ich nadmiernie –wysmuklają sylwetkę.

Zwiększają też zakres i płynność ruchów oraz ich świadomość.

 

Zapobiegają bólom kręgosłupa i innych stawów oraz ich urazom.

Polepszają równowagę i koordynację.

– dzięki wpływowi na głębokie partie mięśni leżące w centrum ciała ( core ), zwiększającymi jego stabilizację

 

Poprawiają postawę ciała  – przez zrównoważenie napięć mięśniowych.

Usprawniają procesy oddychania i krążenia – co wpływa na dotlenienie i odżywienie organizmu oraz sprawniejsze pozbycie się z niego toksyn.

 

Po urazach, kontuzjach, chorobach, porodzie – reedukują – przywracają prawidłową pracę mięśni i stawów.

 

To najlepsze zajęcia, jakie możesz wybrać dla siebie w dzisiejszym zabieganym i głośnym świecie.

Gdy czujesz się trochę przebodźcowany  – Tłumem ludzi, hałasem samochodów, głośnymi reklamami w telewizji czy radiu.

Możesz tę godzinę poświęcić sobie. Nie pędzić, nie robić miliona rzeczy na raz, tylko skupić się na ruchu tu i teraz.

Świadome i poprawne ćwiczenia przynoszą najlepsze efekty.

To pozornie proste ruchy wykonywane z gracją

Sprawiają, że czujesz się lepiej fizycznie i psychicznie – nabierasz energii, wyglądasz pięknie, poruszasz się z lekkością 😉

 

Oczywiście możesz uzupełniać Pilates o inne formy, w zależności od tego, nad czym chcesz popracować.

Ćwicz mądrze!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.