O mnie,  Zdrowe odżywianie

Szybka i zdrowa Granola w domowej wersji.

Jeśli kochasz smak kruszonki z rabarbarem, to koniecznie spróbuj mojej granoli.

Jest pyszna i … zdrowa. Dodaje energii z rana.

Przygotuj wieczorem. Wrzuć do piekarnika na 20 minut w naczyniu żaroodpornym, np. przy okazji pieczenia czegoś na kolację. I masz śniadanie gotowe.

Niestety znowu sypałam składniki bezmyślnie, na oko…spiesząc się, żeby nie zmarnować za dużo czasu w kuchni ( Jeśli jesteś na ścisłej diecie, to daj znać. Wyliczę jaką ilość składników użyć w Twoim przypadku ).

Wrzuciłam do naczynia żaroodpornego:

 

płatki owsiane górskie

rodzynki

rabarbar pokrojony w kostkę

dwie łyżki oleju kokosowego

 

Wszystko wymieszałam. Dobrałam tak składniki, żeby się skleiły ze sobą. 

Piekłam ok. 20 min w 170 stopniach. 

Po wyjęciu z piekarnika polałam miodem.

 

Z ciężkim sercem zostawiłam do rana…. Była pyszna, idealna do kawy i owoców!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.